piątek, 7 maja 2010

2.Komercja, gwiazda Rocka i Solanin 1, 2







Srat Rock: http://www.myspace.com/djnaatix
Forum młodzieżowe: http://www.e-mlodzi.com/

I od razu edit, bo festiwal w Lesznie już był, ale się to "wycięcie" nie zapisało >.> Tak to jest jak się w nocy pracuje i na wariata >.>

Przepraszam za drugą część, nagrywałam ją 10 razy bo tyle razy w czasie pracy wyłączył mi się komputer >.> i juz tylko reklama sprawiła mi przyjemność. Zapraszam do komentowania lenie nędzne i czekać cierpliwie na następną audycje. Mam nadzieję, że się wyrobię.

Dziękuję za bardzo żywe zainteresowanie moim projektem. Nie sądziłam, że to się rozwinie tak szybko. Zaraz dojdzie do tego, że zespół się powiększy i nie tylko mój głos będzie słychać na antenie. Oby się nie rypło tylko - więc trzymajcie kciuki i pamiętajcie - im więcej słuchaczy, tym większe szanse że się nie odechce nagrywać! A im więcej podcastów - tym większe szanse, że o was wspomnim i będziem sławnym!
To tyle z pitu-pitu, ja posiedzę. Idę spać bo jutro do Czarodzieja lecim.
Czeeeeść.

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o komercję, to mam podobne zdanie. Prawdziwy muzyk gra z sercem, bo to kocha. Na początku zawsze tak jest. Ale jak już dostało się pierwsze pieniądze, to chciało się więcej, więcej pieniędzy, więcej fanów. Teraz dla niektórych jest to zwykła praca. Jesteś muzykiem - powinieneś grać, by zarobić, by mieć sławę. Teraz wszystko kręci się wokół pieniędzy. Pieniądz rządzi światem. Na szczęście są jeszcze artyści, dla których najważniejsze jest to, co robią, to, co kochają.

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie jest ok, ale wkurza mnie to puszczanie muzyki, bo musze przewijać :D

    OdpowiedzUsuń